یک مهندس ICT

مطالب درسی و مقالات مربوط به فناوری ارتباطات و اطلاعات را می توانید اینجا بیابید .

یک مهندس ICT

مطالب درسی و مقالات مربوط به فناوری ارتباطات و اطلاعات را می توانید اینجا بیابید .

VLC 2.0 را دانلود کنید

VLC 2.0 را دانلود کنید

شما از چه پخش‌کننده چندرسانه‌ای برای تماشای ویدئوها و فایل‌های صوتی خود استفاده می‌کنید. سال‌های زیادی، من از پخش‌کننده‌های مثل مدیا پلیر ویندوز، وینمپ، xing (که زمانی خیلی‌ همه فن حریف به نظر می‌رسید!)، power dvd، جت اودیو و … استفاده می‌کردم. اما در یک دوره‌ای، همان زمانی که یوتیوب افتتاح شد، متوجه شدم که این پلیرها کارایی قبلی را برای من ندارند، مثلا هیچ کدام از آنها نمی‌توانست به صورت پیش‌فرض فایل‌های flv را پخش کند، مگر اینکه کُدِک‌های مورد نیاز را هم نصب می‌کردم.

این موضوع ادامه داشت که ناگهان سر و کله پخش‌کننده‌های سبک و رایگان و کارایی مثل VLC، KMPlayer و GOM Media Player پیدا شد، پخش‌کننده‌های که همگی رابط کاربری ساده دارند و انبوهی از فرمت‌های چندرسانه‌ای را پشتیبانی می‌کنند. من شخصا با VLC راحت‌تر هستم. گمان می‌کنم بسیاری از شماها هم با این پخش‌کننده‌ها هم آشنا باشید، اما هنوز تعداد کاربرانی که رنج نصب پخش‌کننده‌های سنگین، آن هم به صورت کرک‌شده و غیرقانونی را تحمل می‌کنند، زیاد است و وظیفه ماست که همه را با این پخش‌کننده‌های خوب آشنا کنیم.

به تازگی VLC 2.0 هم منتشر شده است. نسخه دوم این نرم‌افزار از فرمت‌های بیشتری پشتیبانی می‌کند، سریع‌تر فایل‌ها را دیکود می‌کند و میانه بهتری با ویدئوهای HD دارد. این نسخه حتی به صورت آزمایشی می‌تواند دیسک‌های بلوری را هم پخش کند.

برای دانلود VLC از این لینک استفاده کنید. اگر این لینک کار نکرد، می‌توانید از این لینک استفاده کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد