یک مهندس ICT

مطالب درسی و مقالات مربوط به فناوری ارتباطات و اطلاعات را می توانید اینجا بیابید .

یک مهندس ICT

مطالب درسی و مقالات مربوط به فناوری ارتباطات و اطلاعات را می توانید اینجا بیابید .

نبض بازار تبلیغات نمایشی آمریکا در دستان فیس بوک

 بررسی ها نشان می دهد که هم اکنون از میان تمامی وب سایت های ارائه دهنده خدمات آنلاین تبلیغات نمایشی (Display Ad) فیس بوک توانسته بیشترین سهم از این بازار را از آن خود کند .

بررسی ها نشان می دهد که هم اکنون از میان تمامی وب سایت های ارائه دهنده خدمات آنلاین تبلیغات نمایشی (Display Ad) فیس بوک توانسته بیشترین سهم از این بازار را از آن خود کند . 

 

طبق بررسی های انجام شده از سوی موسسه تحقیقاتی comScore وب سایت اجتماعی فیس بوک در سه ماهه سوم سال 23.1 درصد سهم کل بازار تبلیغات نمایشی آمریکا را در اختیار خود داشته باشد که این رقم 5.4 درصد بالاتر از رقم پیشین درسه ماهه دوم سال جاری است .
گزارش ها حاکی است بنابر بررسی های صورت گرفته ، پس از فیس بوک یاهو با در اختیارداشتن 11 درصد سهم کل این بازار در جایگاه دوم و شرکت های مایکروسافت ، فاکس و گوگل به ترتیب در جایگاه های بعدی پس از یاهو قراردارند .
بنابر گزارش آی سی تی پرس؛ طبق آمار سهم فیس بوک از بازار تبلیغات نمایشی در سه ماهه سوم سال گذشته 13.9 درصد گزارش شده بود .
شایان ذکر است تعداد مشترکان فیس بوک درسراسرجهان درحالی به 500 میلیون رسیده که به تازگی این شبکه به لحاظ تعداد مشترکان ازطریق تلفن همراه رکوردی برابربا 150 میلیون کاربرکسب کرده است که این رقم نسبت به رکود 100 میلیونی این شبکه درماه آوریل سال جاری حدود 50 درصد افزایش داشته است.

Facebook Dominating Online Display Ad MarketPopular social networking website Facebook is the run-away leader among display ad views in the United States, garnering at least twice as many impressions as any other website in America.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد