یک مهندس ICT

مطالب درسی و مقالات مربوط به فناوری ارتباطات و اطلاعات را می توانید اینجا بیابید .

یک مهندس ICT

مطالب درسی و مقالات مربوط به فناوری ارتباطات و اطلاعات را می توانید اینجا بیابید .

آینه عقب دیجیتالی خودرو با GPS

آینه عقب دیجیتالی خودرو با GPS

rear-view-mirror-gps.jpg

اینکه آینه ی عقب ماشین به جای یک آینه ی مقعر معمولی یک مانیتور LCD باشد که تصاویر را از طریق یک دوربین نشان میدهد به اندازه ی کافی جالب هست. اما وقتی که به این آینه ی دیجیتالی یک GPS هم اضافه کنیم قلب بسیاری از عاشقان اتومبیل های پیشرفته را شاد خواهیم کرد. و این چیزی است که شرکت DSUS تولید کرده و نام آن را DS-400GB گذاشته است.

 

قسمت نمایشگر این آینه عقب پیشرفته از یک مانیتور 4 اینچی تشکیل شده که تصاویر پشت ماشین را با کیفیت بالا از طریق یک دوربین نشان میدهد. در کنار آن هم بخش GPS قرار گرفته که شاید یکی از بهترین محل ها برای قرار دادن GPS درون خودرو باشد.

برای اینکه بیشتر عاشق آن شوید این را هم اضافه میکنیم که نمایشگر آن از نوع لمسی است. ضمنا سیستم بلوتوث نیز در این آینه تعبیه شده که میتواند با Hands free موبایل شما هماهنگ شود. از طریق مانیتور این وسیله میتوان فایل های ویدیویی را هم پخش نمود و البته این دستگاه ورودی کارت حافظه ی SD/MMC و USB را نیز دارد. و در آخر نیز یک جفت اسپیکر داخلی را هم به این مجموعه اضافه کنید.

چیز دیگری لازم دارید؟

 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
تسخیر جمعه 20 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 19:50 http://www.taskhir.com

با عرض سلام و خسته نباشید
از وبلاگ شما بازدید به عمل آمد بزودی لینک شما پیوند داده می شود
با تشکر فراوان از شما
مدیریت وب سایت تسخیر

پارسیس جمعه 20 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 20:18 http://www.parsys.biz/m_box.aspx?rgm=simkaco

بازاریابی و کسب درآمد:

آیا می دانید کسب درآمد در سایت پارسیس چقدر آسان است؟ آیا می دانید بازاریابهای زیادی در سایت پارسیس با بکار بردن روشهای ساده تبلیغاتی دارای یک درآمد خوب و معقول هستند؟ شما فقط کافی است به صورت کاملا رایگان در بخش بازاریابی ثبت نام کنید و محصولات مورد علاقه خود را انتخاب کنید و در مکانهای پربازدید در اینترنت تبلیغ کنید.

1. هر گاه یک مشتری با کلیک بر لینک اختصاصی یا لینکهای بازاریابی شما وارد سایت پارسیس شود و یک محصول خرید نماید درصدی از قیمت فروش آن محصول (پورسانت محصول) به حساب شما افزوده می شود. مثلا اگر آن محصول 950,000 ریال قیمت داشته باشد و پورسانت آن 5% باشد، بنابراین 47500 ریال به حساب شما افزوده می شود.


2. به مناسبت پیوستن به جمع دوستان بازاریاب در هنگام فعال شدن حساب شما مبلغ 5000 ریال به حساب شما در سایت افزوده می شود.

3. به مناسبت تقدیر از زحمات شما هر گاه یک کاربر توسط لینک اختصاصی یا لینکهای بازاریابی شما وارد سایت پارسیس شود و در بخش بازاریابی ثبت نام نماید و حساب خود را فعال کند 3000 ریال به حساب شما در سایت افزوده می شود.



4. به ازای هر تبلیغ کننده (بخش تبلیغ بالای صفحات) که به سایت معرفی کنید 40% پورسانت دریافت می نمایید. به عنوان مثال اگر فردی را به سایت معرفی کنید و او با درج یک بنر بالای صفحات سایت، 1,000,000 ریال به سایت پرداخت کند، 40% آن مبلغ به حساب شما افزوده می شود.


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد