یک مهندس ICT

مطالب درسی و مقالات مربوط به فناوری ارتباطات و اطلاعات را می توانید اینجا بیابید .

یک مهندس ICT

مطالب درسی و مقالات مربوط به فناوری ارتباطات و اطلاعات را می توانید اینجا بیابید .

تا آخر عمر از تخت خارج نشوید

تا آخر عمر از تخت خارج نشوید


starry_night_bed.jpg

این تخت که Starry Night نام دارد و یکی از مواردی است که توجه هر کسی را به خود جلب میکند. خوب اولین نکته در مورد این تخت خواب این است که بسیار راحت است. اما شاید این تنها نکته ی مشترک این تخت خواب با تخت های راحت معمولی باشد. این تخت از دو قسمت مجزا تشکیل شده که قابل تنظیم هستند. و میتوانید زاویه های تخت را هر طور که راحت هستید تنظیم کنید. تخت به سیستمی مجهز است که دمای آن را تنظیم میکند و اجازه نمیدهد تا در تخت احساس سرما کنید. از طرف دیگر تخت نمیگذارد که در تخت از گرما عرق کنید.

اگر هنگام خوابیدن روی این تخت خروپوف کنید حسگر های تخت متوجه میشوند و به صورت خود کار  به آرامی سر شما را حدود 7 درجه بالاتر میبرند تا راه هوایی باز شده و خروپوف شما متوقف شود. وقتی که خروپوف تمام شد تخت سر شما را پایین می آورد تا احساس ناراحتی نکنید!

یک سیستم تشخیصی در این تخت وضعیت خواب شما، حرکات بدن و ریتم تنفس را برای 30 روز مانیتور میکند و سپس راهکارهایی را برای خواب بهتر به شما پیشنهاد میکند.

 

اما داستان این تخت به همین جا ختم نمیشود. این تخت دارای یک کنترل از راه دور است. اگر یکی از دکمه های آن را فشار دهید از چهار طرف تخت چهار اسپیکر سیلندر شکل بالا می آیند و میتوانید موسیقی دلخواه خود را با کیفیت سوراند گوش کنید.

سیستم صوتی تخت مجهز به چهار ساب ووفر 8 اینچی هم هست.

با زدن دکمه ی دیگری روی کنترل از راه دور تخت ویدیو پروژکتور مخصوص تخت روشن میشود که میتوانید فیلم های مورد علاقه ی خود را روی دیوار اتاق خوابتان ملاحظه کنید!

این تخت عزیز دارای یک کامپیوتر مرکزی با سیستم ویندوز Media Center است که 1.5  ترابایت هارد و 4 گیگا بایت حافظه ی RAM دارد. بنابراین میتوانید هر چقدر که بخواهید فیلم و موسیقی در آن ذخیره کنید.

 

با این همه امکانات خیره کننده فکر میکنم که بشود تمام عمر روی این تخت دراز کشید و از زندگی لذت برد. البته اگر بتوان قیمت 50000 دلاری آن را پرداخت کرد.

نظر شما چیست ؟


 

سایت سازنده : http://www.starrynightbed.com

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد